Marknadsföring

Din samarbets-partner inom live-events

Med hjälp av vår data, våra kanaler och smarta marknadsföring når du brett och rätt och säljer fler biljetter.

Med vår hjälp når du din publik både brett och rätt, säljer fler biljetter till ditt evenemang och ökar ditt resultat.

Rekommenderat

Senaste nyheter

Så påverkar EUs nya lagkrav din META-annonsering

För att ytterligare öka tryggheten för konsumenter på digitala plattformar införs den 10 juli 2023 ett nytt lagkrav från EU, Digital Services Act (DSA). Lagkravet innebär att du som kör kampanjer på facebook och instagram (META) måste uppge både vem som står bakom annonsen och vem som betalar. ...

Nå biljettköparna på TikTok

TikTok har blivit en go-to plattform för de yngre användarna. Över 60% av användarna är under 30 år och i gruppen 00-talister använder 47% TikTok varje dag. Enligt TikTok är engagemanget för live-evenemang något högre än för andra underhållningskategorier på kanalen, vilket skapar goda ...

Allt du behöver veta om nya GA4

Google Analytics 4 (GA4) är helt enkelt den senaste versionen av Google Analytics, den tidigare hette Universal. GA4 erbjuder ännu fler och djupare insikter om användarna på din webbplats. Den 1 juli 2023 stänger Google ner Universal och erbjuder enbart GA4. En av de största skillnaderna ...

Våra insikter och expertis inom marknadsförning, analys, prissättning och mycket mer hjälper dig att fatta rätt affärsbeslut kring ditt event och din biljetthantering.