Marknadsföring

Din samarbets-partner inom live-events

Med hjälp av vår data, våra kanaler och smarta marknadsföring når du brett och rätt och säljer fler biljetter.

Med vår hjälp når du din publik både brett och rätt, säljer fler biljetter till ditt evenemang och ökar ditt resultat.

Rekommenderat

Senaste nyheter

Allt du behöver veta om nya GA4

Google Analytics 4 (GA4) är helt enkelt den senaste versionen av Google Analytics, den tidigare hette Universal. GA4 erbjuder ännu fler och djupare insikter om användarna på din webbplats. Den 1 juli 2023 stänger Google ner Universal och erbjuder enbart GA4. En av de största skillnaderna ...

Syns du i vår automatiserade marknadsföring?

Du som kund hos Ticketmaster har säkert hört talas om begreppet artistsida. Men varför är den så viktig och vad krävs för att just min artist och mina event ska synas så mycket som möjligt? Martin på vår Client Support berättar hur det hänger ihop och hur du gör. Martin Wendt, Client ...

Från sök till succé: nyckeltalen för att mäta SEO

Det är dags att mäta och följa upp dina resultat för att säkerställa att du når de mål du satt upp. I det sista kapitlet av vår SEO-serie kommer du att lära dig vilka mätvärden du bör följa och mäta för att maximera din synlighet i sökmotorerna. Varför följa upp resultaten? Oavsett ...

Våra insikter och expertis inom marknadsförning, analys, prissättning och mycket mer hjälper dig att fatta rätt affärsbeslut kring ditt event och din biljetthantering.