Marknadsföring
Din samarbets-partner inom live-events
Med hjälp av vår data, våra kanaler och smarta marknadsföring når du rekordmånga fans och säljer fler biljetter.
Med vår hjälp når du din publik både brett och rätt, säljer fler biljetter till ditt evenemang och ökar ditt resultat.
Senaste nyheter
TikTok har blivit en go-to plattform för de yngre användarna. Över 60% av användarna är under 30 år och i gruppen 00-talister använder 47% TikTok varje dag. Enligt TikTok är engagemanget för live-evenemang något högre än för andra underhållningskategorier på kanalen, vilket skapar goda ...
Google Analytics 4 (GA4) är helt enkelt den senaste versionen av Google Analytics, den tidigare hette Universal. GA4 erbjuder ännu fler och djupare insikter om användarna på din webbplats. Den 1 juli 2023 stänger Google ner Universal och erbjuder enbart GA4.
En av de största skillnaderna ...
Du som kund hos Ticketmaster har säkert hört talas om begreppet artistsida. Men varför är den så viktig och vad krävs för att just min artist och mina event ska synas så mycket som möjligt? Martin på vår Client Support berättar hur det hänger ihop och hur du gör.
Martin Wendt, Client ...
Våra insikter och expertis inom marknadsförning, analys, prissättning och mycket mer hjälper dig att fatta rätt affärsbeslut kring ditt event och din biljetthantering.