Vi har nu fått förstärkning i form av ytterligare en kundansvarig i teamet. Jakob kommer senast från tech-branschen och började hos oss i januari. Välkommen Jakob!

”Sedan barnsben har jag sprungit runt på Sweden Rocks marker i Norje med min pappa och sett alla mina barndomsidoler uppträda. Vad jag inte visste var att jag 10 år senare skulle stå på samma scen och festival själv med mitt eget band, och leva ut vad som varit denna ouppnåeliga dröm i så många år. Jag minns hur allting kändes så proffsigt, sömlöst och välstrukturerat innan, under och efter vårt gig vilket satt prägeln för hur ett riktigt bra arrangemang skulle funka i min värld.

Någonstans kort därefter väcktes mitt intresse för service, relationsbyggande och mötet med människor i inte bara en privat konstellation men även en professionell sådan. Min försäljningskarriär var född och återigen, lite visste jag då, att jag nu elva år senare skulle få komma tillbaka till mina rötter och förena musiken, underhållningen och hela artisteriet med det som jag fram tills idag jobbat intensivt med att lyckas bemästra. Det är med stor entusiasm och positivitet som jag nu gladeligen ingår i Ticketmaster-familjen, och ser fram emot att genom lyhördhet, fantastisk samverkan och breda gemensamma kompetenser kunna ta era arrangemang och verksamheter till de höga höjder som både de och era besökare förtjänar! Vi hörs och ses väldigt snart!”