Vi på Ticketmaster har som högsta prioritet att hjälpa våra kunder (arrangörer, arenor, klubbar m.m.) med inställda och flyttade evenemang samt att hålla våra biljettköpare informerade.

Vår support jobbar hårt för att kunna svara på frågor och hjälpa till med allt praktiskt. För dig som säljer biljetter via Ticketmaster har vi tagit fram en sida på Clienthub där du kan läsa frågor & svar och våra rekommendationer.

Vi uppdaterar sidan kontinuerligt och håller oss naturligtvis uppdaterade med nya rekommendationer och beslut från Folkhälsomyndigheten och regeringen.

För våra biljettköpare har vi skapat en sida som löpande uppdateras med information om flyttade och inställda evenemang: ticketmaster.se/corona/

Vi finns också tillgängliga via telefon, mail och i sociala kanaler, för att så snabbt som möjligt kunna svara på frågor.

Om du arrangerar evenemang och har frågor kring riskbedömning, ber vi dig att läsa mer på Folkhälsomyndighetens sida.