Ticketmaster hjälpsidor

Bättre upplevelser för fans med Ticketmasters Fan Support

 

För publiken börjar upplevelsen långt innan de kommer till evenemanget. Från biljettköpet till att de går in genom dörren, vår support finns där för att hjälpa till och se till att de får svar på sina frågor. 

Global support – finns där Ticketmaster finns 

Ticketmasters support tar hand om mängder med frågor varje år, så att ni som arrangerar evenemang kan fokusera på att göra bra evenemang. Våra team svarar på ca 9000 frågor från fans varje månad – det handlar om allt från biljettköp, återbetalningar och byten till frågor om arenan och evenemanget i stort. Detta på många olika språk och i över 35 länder. Genom att ta hand om detta själva minskar vi stressen för våra kunder och ser till att fansen får den hjälp de behöver. 

Digital support ger hög tillgänglighet 

Ofta går det att hitta svar på våra hjälpsidor där vi samlat vanliga frågor och svar kring att köpa biljetter, sälja vidare eller skicka vidare biljetter, samt hur man enklast kommer i kontakt med oss

Men vi löser inte bara problem när de uppstår. Vi vet vad de flesta frågorna handlar om, och kan därför vara proaktiva. Vi skickar regelbundet meddelanden till fansen med viktig information om deras biljetter och kommande evenemang. Det minskar frågor som kan uppstå i sista minuten och gör att allt flyter på smidigare på evenemangsdagen.

De flesta frågorna vi hanterar handlar om: 

Vi hjälper dig att lyckas med dina evenemang 

Genom att ta hand om frågor från fansen kan våra kunder, arrangörer, promotors och arenor fokusera på att skapa fantastiska evenemang – utan att behöva oroa sig för support till besökarna. Vårt supportteam ser till att de får en trygg och smidig upplevelse från köp till evenemang.


Insights
Nyhet
Support
Biljettsystem
Fan Experience
Kontakta oss
Andy White, Freelance WordPress Developer London