Ta chansen att marknadsföra ditt evenemang i samband med Internationella Kvinnodagen 2025! Hylla kvinnliga artister tillsammans med oss och vårt förmånliga marknadspaket, med synlighet på Facebook/Instagram, Aftonbladet och i Ticketmasters kanaler.

Samtliga aktiviteter brandas med vårt manér för Internationella Kvinnodagen. Det enda självklara kravet – artisterna vi marknadsför ska vara kvinnor!

Allt detta ingår i marknadspaketet

  • Annons i vårt specialutskick “Internationella Kvinnodagen 2025” – skickas lördag 8 mars till 1 miljon mottagare, länkar till ditt evenemang
  • Digital annons i Aftonbladets nöjesdel – 3-9 mars, med möjlighet till geografisk styrning, länkar till ditt evenemang
  • Digital kampanj på Facebook & Instagram – 3-9 mars, länkar till ditt evenemang
  • Huvudpromo – vecka 10, den största annonsytan på Ticketmasters startsida
  • Blogginlägg – 3 mars, artikel på Ticketmasters blogg, länkar till ditt evenemang

Värde: 65 000 SEK
Ditt pris:
25 000 SEK
För att maxa ytterligare går Ticketmaster in med 5000 SEK i extra budget.

Vill du boka eller veta mer? Hör av dig till oss på [email protected].

Antal platser är begränsat och måste bokas senast 20 februari – passa på innan det är försent!

Såhär såg kampanjen ut förra året:

Specialutskick

Instagram (Story & Inlägg):

Huvudpromo på ticketmaster.se

Antal platser är begränsat och måste bokas senast 20 februari – passa på innan det är försent!

Vill du boka eller veta mer? Hör av dig till oss på [email protected].

Kontakta oss
Andy White, Freelance WordPress Developer London