Ta chansen att marknadsföra ditt evenemang i samband med Internationella Kvinnodagen 2025! Hylla kvinnliga artister tillsammans med oss och vårt förmånliga marknadspaket, med synlighet på Facebook/Instagram, Aftonbladet och i Ticketmasters kanaler.
Samtliga aktiviteter brandas med vårt manér för Internationella Kvinnodagen. Det enda självklara kravet – artisterna vi marknadsför ska vara kvinnor!
Allt detta ingår i marknadspaketet
- Annons i vårt specialutskick “Internationella Kvinnodagen 2025” – skickas lördag 8 mars till 1 miljon mottagare, länkar till ditt evenemang
- Digital annons i Aftonbladets nöjesdel – 3-9 mars, med möjlighet till geografisk styrning, länkar till ditt evenemang
- Digital kampanj på Facebook & Instagram – 3-9 mars, länkar till ditt evenemang
- Huvudpromo – vecka 10, den största annonsytan på Ticketmasters startsida
- Blogginlägg – 3 mars, artikel på Ticketmasters blogg, länkar till ditt evenemang
Värde: 65 000 SEK
Ditt pris: 25 000 SEK
För att maxa ytterligare går Ticketmaster in med 5000 SEK i extra budget.
Vill du boka eller veta mer? Hör av dig till oss på [email protected].
Antal platser är begränsat och måste bokas senast 20 februari – passa på innan det är försent!
Såhär såg kampanjen ut förra året:
Specialutskick

Instagram (Story & Inlägg):


Huvudpromo på ticketmaster.se

Antal platser är begränsat och måste bokas senast 20 februari – passa på innan det är försent!
Vill du boka eller veta mer? Hör av dig till oss på [email protected].