Samarbeta med oss
Results 33-40 of 204 in All results
Unikt innehåll för mottagaren baserat på surf- & sök-beteende på ticketmaster.se, köp offline/online, geografi, demografi etc. Vi synliggör rätt information till rätt person vid rätt tillfälle Varje vecka skickar vi på…
Abandoned Event/Artist är ett email som fångar upp de konsumenter som via sina webbesök hos Ticketmaster visat ett starkt intresse för ett evenemang men som ännu inte valt att köpa biljetter.…
Performer Alert är ett email som skickas per automatik när ett nytt evenemang är på väg att släppas till försäljning. Mottagarna är de som tidigare köpt eller sökt efter biljetter till…
Evenemangssidan är tänkt att både beskriva och sälja in det specifika evenemanget. Glöm inte att detta kan vara det första en potentiell biljettköpare läser om ditt evenemang. Evenemangsinformation Praktiska frågor &…
Abandoned Cart (”avbrutet köp”) är ett email som per automatik kommunicerar till dem som lagt evenemangsbiljetter i sin varukorg men sedan av någon anledning valt att inte genomföra köpet. När går…
I Ticketmasters undersökningar säger 44% av konsumenterna att de någon gång missat ett evenemang för att de inte kände till det. Därför har Ticketmaster utvecklat ett batteri av kommunikationsvägar för att…
Genom att placera en pixel / ett trackingscript hos oss kan du följa upp dina egna marknadsföringsinsatser mer effektivt. När vi marknadsför ditt event får du alltid kampanjuppföljning och resultat av…
Vi är dina eventspecialister, marknadsföringsproffs, scanningsexperter, produktutvecklare och din kundservice. Vi vet precis vad dina biljettköpare vill ha, och vilka de är. Marknadsföring. Med vår räckvidd via sajtbesökare, över 1 miljon…