
Samarbeta med oss
Results 33-40 of 221 in All results
Abandoned Cart (”avbrutet köp”) är ett email som per automatik kommunicerar till dem som lagt evenemangsbiljetter i sin varukorg men sedan av någon anledning valt att inte genomföra köpet. När går…
I Ticketmasters undersökningar säger 44% av konsumenterna att de någon gång missat ett evenemang för att de inte kände till det. Därför har Ticketmaster utvecklat ett batteri av kommunikationsvägar för att…
Genom att placera en pixel / ett trackingscript hos oss kan du följa upp dina egna marknadsföringsinsatser mer effektivt. När vi marknadsför ditt event får du alltid kampanjuppföljning och resultat av…
Vi är dina eventspecialister, marknadsföringsproffs, scanningsexperter, produktutvecklare och din kundservice. Vi vet precis vad dina biljettköpare vill ha, och vilka de är. Marknadsföring. Med vår räckvidd via sajtbesökare, över 1 miljon…
Så funkar det Köpalternativ VANLIGA FRÅGOR Våra B2B-distributionspartners Våra presentkort är också tillgängliga via våra partners på Tillo, VEX Corporate & Runa. Om du redan är ansluten till ett av dessa nätverk, prata med din…
TM1 REPORTS Dokument Inloggning Snabbguide Generera en rapport Filtrera och välja event Kassarapportering Termer, begrepp och gränssnitt Exportera rapport per eventgrupp Skapa och redigera egna rapporter Rapportbeskrivningar Försäljning per kanal Försäljning…
Ticketmaster har tagit fram en kontaktfri lösning vid inpassering för att skydda både fans och personal. Med vår inpasseringslösning TM1 Access kan du sätta din skanner i självskanningsläge, fästa skannern på…