Samarbeta med oss
Results 25-32 of 204 in All results
Artistsidan är till för att du ska kunna samla ett eller flera evenemang med en och samma artist/grupp/lag. Artistsidan & dess innehåll ger dig extra möjligheter att utnyttja Ticketmasters data och…
Vad är Google Ads? Google Ads (fd Adwords) är Googles plattform för sökmotorannonsering. Våra undersökningar visar att så många som 1/3-del av den svenska befolkningen använder sökmotorer som Google när de…
Ticketmasters FB/Insta-kampanjer är en effektiv och värdefull del av din marknadsplan, som vi rekommenderar för de flesta evenemang. Nå rätt in i målgruppen med Ticketmasters kunddata av tidigare köpare och besökare…
Högkvalitativ merch till rätt målgrupp med Ticketmaster Merch Syftet är att hjälpa dig att sälja högkvalitativ merch till rätt målgrupp via Ticketmasters kanaler. Fansen får en one-stop-shop-upplevelse och kommer till eventet i sin nya merch! Så fungerar Ticketmaster Merch…
Ibland ändras planerna och plötsligt har man helt enkelt inte möjlighet att gå på konserten eller evenemanget man bokat. Med Ticketmaster Resale får dina biljettköpare möjlighet att sälja sin biljett till…
Vill du nå ut till den yngre målgruppen? Då finns det ingen bättre plattform än TikTok, där över 60% av användarna är under 30 år och har blivit en go-to-plattform för…
Det är viktigare än någonsin för arrangörer att veta mer om sina evenemangsbesökare. Vi har alltid vetat vem biljettköparen är men inte vilka andra som följt med på evenemanget. Tills nu……
Som Ticketmaster-kund kan du utnyttja och sälja biljetter via vårt nätverk med 90+ affiliates & partners. helt utan extra kostnad. Synlighet på Spotify, Snapchat, Bandsintown, Evenemang.se m fl Genom att sälja…