Här är resultatet från vår konsumentundersökning
Tillsammans med branschorganisationen Svensk Live har vi satt samman en undersökning om vad biljettköpare tycker och tänker om nuläget och närmaste framtiden kring evenemang. Undersökningen är precis avslutad och fler än 15 000 fans har sagt sitt.

Fyll i dina uppgifter och beställ rapporten.
Senaste nyheter

Enkelt eventupplägg med TM1 Events Manage
Vi fortsätter att utveckla våra biljettlösningar och verktyg som är anpassade efter våra kunders behov, oavsett om du som kund vill göra det mesta själv i vårt biljettsystem eller hellre tar hjälp av vårt Client Support Team. Därför har vi nu utökat vår self-service...

Nå biljettköparna på TikTok
TikTok har blivit en go-to plattform för de yngre användarna. Över 60% av användarna är under 30 år och i gruppen 00-talister använder 47% TikTok varje dag. Enligt TikTok är engagemanget för live-evenemang något högre än för andra underhållningskategorier på kanalen,...

Möt vår nya kollega: Rasmus Sundström
Rasmus Sundström jobbar på vårt Göteborgskontor som Fan Experience Team Lead, där han har ansvar för det underbara gäng som som tar hand om alla våra biljettköpares frågor. Ålder, eventuella intressen? Jag är 33 år, har oftast något lågintensivt musikaliskt...

Möt vår nya kollega: Erika Gustavsson
Erika börjar som regionalt HR-ansvarig hos oss i maj. Hon är en lakritsfantast som tidigare jobbat som HR-specialist på ett läkemedelsbolag och kommer krydda sommaren med festivalbesök. Erika Gustavsson heter jag och har fått den stora äran att bli ny HR-Manager på...